animation effects

Saturday, March 26, 2011

 OH MY GOD !
              
                                                      HELLO HOW U R U MY BLOGGER ??
 Yeh -Yeh Exam Already finished..This week kan i'm very busy la..Macam-2 activity..But i'm still store up my time
with u..;). Arr !  Sambil-2 tue  my result da keluar..Ya allah  ! i nyerr teruk laa ujian 1 nyer..:(( 1A ,3b,2C,2D N 1E..Err !
 this is abad result..adik-2 sekalian , please dont be like me ? u must get the best result..Err ! i ada bating with my
friends ! kalau siapa markah yang tinggi ..They win..:)..Tak sabar-2 niee nak tengok siapa tinggi..hehe..Eh !! now i
da changed my life , i'm not tasya olden ' You mut be glad when heard that...Previously ! its different with now..:)
i hope i can still the same..I want all people saw me i'm higher education ..:)))


                 
                                              ________________________________________


Okee ! We talked about tomorrow ? Hurm ! Tmrrrw i have a class in 11:00 a.m untill 3:OO p.m..Err ! Kena bangun
pagi.Malas nyer ! Sebaik 11pg..If 9:OO a.m..Mampus aku ..Meliat aku nak bangun nanti..Oh hey ! i forget to tell u
Dekat sana Tidak boleh cakap bahasa Melayu ! Habis laa aku , lintang-pukang cakap english..hehe..Bukan nyer 
tidak tahu , Cuma tidak biasa..( Ingat Bahasa Melayu tidak boleh diabaikan ) ..Wow ! nak order nanti speak in english
lolololol ~~ Aku harus biasa kan diri =_=....Okelaa !! Nak out dulu..Pape nanti i tulis lagi k...If i take the picture..I show u k :)


Bye-Bye =====  No in mood ;}