animation effects

Friday, November 4, 2011

EXAM WAS OVER ;D




Salam :) , look at thats picture he looks very happy right..im aslo like him happy n i want to horey-horey..haha
i'm sure you think , i'm dumb right ? tak boleh la happy sgt kan sbb nak tengok result pulak kan..i cant wait to see my
result n my class..nervous + scared..aku harap sangat tak turun class n i want to stay same class..:(
kawan-kawan disana jugak saya doa anda berjaya didunia dan diakhirat amin..exam kali ini mmg difficult la..
especially , mathematic paper 1 erghhhhh ~~ sampai masa pun tak cukup..tapi apa2 pun im try to do my best ..
result agama pun already got it...alhamdulillah ag aku x gagal..markah nyer secret la yea..hehe..
selasa dah start hantar buku teks , ermm malas nyer...tapi takpe nak last sch da..:)
Ya allah tuhanku ! how about next year..argghh..stop talking about the next year..
oh yea ? al fatihah arwah datuk ku 'hamzah bin Ahmad ' sudah 2 bulan meninggal kan kami but what can i do..allah lg syg dia..yg hidup tetap akn mati jugak..Mak ( nenek ) gelaran aku memanggil nnek aku..'Mak byk bersabar dan tabah k
kami sentiasa ada di sisi mak teruskan hidup mak..yg pergi tue tak kan kembali di dunia nie..:( semenjak arwah atuk dah
takde keluarga makin sunyi dan tiada siapa nak bertungkul dan tiada siapa yg nk jaga bunga2 dirumah atuk tue..
erghhhhhh ! whats happen to me..forget about it..hurm ! yea saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari
raya aidil adha kepada keluarga , cousin , n all the muslim n musliman...karokake pada hari bulan tue 29/10/2011
was the best la..i love you all my family mmg happy gila sgt...smbut birthday ayah sekali ..:) kalau boleh putar masa
tue kan best..arg karut2..bila la nak pergi lagi kan.,,i miss situation thats.....:)

Alright let's talking about friends : ''WTF WITH MY FRIENDS '' Sorry kalau kurg ajar..bukan apa aku marah gila
dengan kawan nie ..Bila susah mencari , bila senang pentingkan diri..actually , kat sekolah tue tak sorang pun aku
boleh anggap sebagai bff atau sahabat..kawan tu merata boleh mencari tapi sahabat nie susah sgt nk jumpa..
Ok listen this , today aku nk luahkan perasaan aku skit about friends 

Saat paling sedih bila kita ditimpa ujian dgn kesakitan bila mengadu kat kwn2 semua tidak percaya rasa diri ini tak berguna sangat2 ada kah sakit itu boleh dibuat main2? rasa sebak sngt dah x ada tmpt nk luahkan mengadu segala hal kdg kwn baik pun x leh caya hal peribadi kita pun dok canang sana sini janji puas biar org pandg serong kat kita.kwn yg mcm ni pun ada dah mcm2 jumpa perangai org cm ni hanya pentingkan diri buat baik bila kita ni diperlukan je..What is that ? dekat sekolah tue aku kadang2 ada laa nk luah kan perasaan aku nie kt seorang kawan nie , tapi dia pulak yg nk luahkan perasaan dia..tak jd aku nk luahkan..simpan sajer la hajat aku tue..hari2 nk dgr masalah dia hey come on la ? when u want to hear about me ? asyik2 ko jer..Kawan mcm tue mmg tak boleh jd kan sahabat stakat kwn biasa tue boleh la..sahabat nie payah nk mencari nyer shabat nie dia sanggup laku kan apa sajer untuk kwn dia ..not like this ***************
aku selalu berbuat baik dengan kawan2 ku , tetapi dia org perangai mcm sial pulak..aishh ! tgk kn da mencarut ..takpe la
aku tidak hairan ttg tue..janji keluargu ku sentiasa dgnku ..thats all i want..jangan la sesekali anda penting kawan dari keluarga..kerana keluarga kita tahu apayg terbaik untuk kita..Kenapa la kawan2 aku semua makan kawan..erghh..ya allah ! i dont know what i want to
say else.......Anyways thank you siapa yg sudi kawan dengan aku n anggap aku sebagai bff ke apa ke..insyaallah , hubungan ini
akan kekal bahagia..terima kasih sesiapa yg suka buat tasya ketawa , tolong dan sebagainya..terima kasih byk2..tapi jgn la
sesekali nak makan kawan nyer sendiri..and please to be profesional..:) Assalamualaikum ~~