animation effects

Saturday, August 20, 2011

Hey ! wish me luck for my exam ........


hey im back..:) oh yeah ! i need to told u something..Isnin ni da ada ujian/exam..Mati la aku kali nie
Setiap hari la kena datang takpe laa , lagi pun next week da last skola..Pastu cuti raya da kan..
Kejap jer ..macam bermimpi pulak kan..Tahun nie aku tak rasa raya pun..This year was bored..Ujian kali nie
tak tau laa kuar bab bape , ishh ! menyusahkan jer..Cikgu tolong bagi tahu masuk bab berapa..! menyusahkan je laa..
tak tahu nak ulang kaji apa ntah..errrrrrrrrrrrrr ~~ Harap-2 ujian nie lulus dari exam-midyear..Hurm ! i hope i can do it..
Mintak-mintak la takde masalah lagi..Letih la dgn gaduh2 nie..Ya allah mintak la lulus kali nie..exam akhir tahun penting
sangat bagi aku..Sbb nk menentu kan kedudukan kls tahun dpn kan..Ya allah..tak nak masuk kls "B"..Start , minggu depan
semua nyer akan berubah ..insyaallah..Kawan-kawan aku sekalian..Nur Natasayaa akan balik seperti dulu..Insyaallah.
korang akan nampak muka aku hari-hari..Bila fikir ttg ujian 2 rasa bedebah pulak..( dont be nervous ) i can do it..
Alright ! thats all i want to write today...Kalau tak suka blog aku , please just get out n jangan baca k :)..bye-bye
lets pray for me and my all friends..:) Harap-harap aku akan lulus exam akhir tahun dan jugak ujian2..Amin..
Bila hari raya nak dekat , tasya tulis untuk blog lagi yer blogger  tak pun bila habis ujian..:) tata..Love u all..!!