animation effects

Tuesday, August 16, 2011

Assalammuailaikum ! 




hey ! my blogger..How r u my friends ! macam mana dengan puasa korang ? everything is alright..
Puasa aku tahun nie hancur laa , berbagai-bagai masalah i got..Ermm ! this years i cannot full my fasting..
Because of what ? = sebab first i got period , second aku dapat angin chicken hari nie ini jugak aku kena 
injection :( sakit sgt perut aku rasa mcm nk meletup ..Tapi alhamdulliah aku da siht seperti biasa tak pernah
aku rasa mcm itu sekali ! im sure u think im dumb right ? i dont care about that.. Maybe , sebab aku suka tipu buat-2 sakit perut kut..terus jadi betul-2..ermm ! It was my fault , im sorry :(..Oh yeah ! sekarang sudah pukul 5:00 pagi nak dekat kul 6 da..Takpe-2 boleh tahan lagi..I need to told u something ? do u know what ? my life was prefect..Why ? because of..tut.tut.tut sebenarnya apa yang berlaku itu semua adalah ujian allah..Mungkin ini adalah ujian aku ker ? aku akn bersabar sepanjang masa aku n insyaallah aku akan ubah cara malas ke sekolah aku n study..This is my promise..Satu hari nanti aku akan berjaya seperti orang lain insyaallah ! Aku harap cita-cita aku akan tercapai ..satu hari nanti dan termakbul doa2 ku..amin..How about preparetion for hari raya ? Alright ? let's talking about the
preparetion for hari raya..K ! rumah sudah cat hurm ! perabot pun hampir tukar langsir baru..Hurmm !
fountain rumah akn dipecahkan :( kesian ikan2..Everything is changed , malas nak tulis lagi ..im very tired


n sleppy..Thats all for today..Bye-2 ..Selamat Pagi ! smile


By : Tasya Naby