animation effects

Thursday, September 15, 2011

KENAPA DATUK MENINGGAL KAN KAMI SEMUA !



Assalamualaikum !
Ya allah tuhan kami ! kejap nyer masa sekarang kan..Datuk da meninggal selama 6 hari..rasa macam
atuk masih ada jer , aku baru khamis n jumaat tue jumpa dia..atuk masa tue sihat walafiat ..siap boleh makan
mcd ngn kita org semua.tiba2 ajer atuk da meninggal..kenapa atuk tinggal kan kami ? kami sangat merindui
kamu..pemergain atuk nie buat kan kami demam terus ..maybe demam terkejut kut..xpe laa..aku redha pemergian
atuk n aku selalu doa kan semoga allah cucuri rahmat nyer dan menempatkan nya bersama orang yang beriman..
ampun kan la segala dosa hamzah bin ahmad arwah atuk aku , jauhkan la dia dari azap api neraka..amin..al-fatihah..
walaupun aku jarang kerumah mak enon tapi atuk selalu sakat orang n bising 24 hours non stop...suara atuk tue
membuat kan aku rindu dan teringat kt atuk..takpe yang pergi tu tak kan kembali yg hidup tu terus kan la hidup..
actually ! arwah atuk da lama sakit bahagian usus ..tapi arwah atuk tak pernah memberitahu kami..kenapa ?????
maybe ! dia tak nak susah kan nnek , anak2 dia dan cucu2 dia..arwah atuk nyer sakit sgt critical..tapi arwah atuk 
tetap kuat semangat atuk sgt kuat..aku sentiasa doa kan atuk ,, menyanyangi nyer dan merinduinyerr...sampai ke akhir hayat.Da sampai hajal untuk arwah atuk meninggalkan kami semua..arwah atuk meninggal hari sabtu 10.9.2011..kenangan yg tidak pernah dilupai..arwah atuk meninggal time hujan sejuk..alhamdulillah arwah atuk
selamat dikebumikan..last aku cium arwah atuk..sampai bila2 tiada siapa akan ganti tempat arwah atuk...:((
ampunkan laa dosa2 arwah atuk ya allah ! .......Aku janji aku akan berjaya suatu hari nanti..untuk arwah atuk
n mama ayah..-thats all for today -