animation effects

Monday, October 10, 2011

Asalamualaikum !


Selamat Pagi blogger ! miss u my miss blogger..lama betul dah tak update blog kan bz sgt until 
i forgot to update my blog im sorry babe ;D Anyways i had a new story about my life..
hari ini aku luar kan apa yg boleh aku luah kan kat blog yer , yg privacy tu takboleh sangat..( personal problem )
lets start about the happy news then we go to the bad news okay.
                                   
                                    __________________________________________________________




Al-fatihah kepada arwah datuk , ya allah tuhanku aku memohon kpd mu ya allah kau cucuri rahmat arwah atuk ke atas rohnya dan ditempatkan orang2 yg beriman..amin..Okay ..dah sebulan genap arwah atuk meninggal kami semua kami akan terus kan hidup di dunia ini..Minggu lepas2 tu kan aku masak pasta chesse and herbs tarikh dia tak silap la kan hurm 26/9 kut..wah ! seronok sgt masak di sekolah siap bertangkap gambar :)time tu mmg happy day la..sampai aku kena basuh mangkuk hurmm adalah la si seorang perempuan yg malas nie ya allah punya malas taknak basuh dia punya kuali tahu makan tapi kemas ya rahim..bukan apa aku kesian kat cikgu aku tue dia sorg2 buat kerja n basuh mangkuk aku da lah tak leh macam tue..mudah kesian..aku sanggup basuh mangkuk si bahlul tue sampai la masuk kls lambat..ish2 kena la bebel2 sebaik tak kena denda klu tak hurmmm subbhanallah..takpe la aku ikhlas tolong cikgu tue  bukan susah sgt pun senang jer kan lagipun next year cikgu dah tak ajar aku lg da for this year i hope i will get the best result..:) pray for me..hurmm ! sesiapa yg pmr tue goodluck yeah i hope u can do it..all the best..sorry for the late wished..hahahaha..sementara tue budak2 pmr aku pun pergi la shopping berturut2 seminggu..:) sampai la duit aku pokai..haha..seronok2 jugak thalil tetap buat untuk
arwah datuk ku serta doa kami sekeluarga..semoga allah makbul doa kami..:) 


                                       ____________________________________________________________________


Second story pulak : my stomach is nok keeping well n im having loose motions , muntah-muntah..Teruk sgt2
                               smpai la kena injection yg tepat di nadi aku nie , sedap nyer rasa kena injection after kena
                               injection terus aku mabuk n pengsan ..aku bangun terus muntah di klinik tue sebaik kat 
                               tandas kalau kat luar hurmmm bebrbau la satu hos tue..now im very well..alhamdulilah
                               aku bersyukur kepada mu ya allah..betapa sakit nyer bila perut aku rasa macam tue
                               da la cirit birit , muntah2..hrummm byk la kuar glucose aku..itu salah faktor nyer aku
                               pengsan ..tenaga da xde im very weak la takpe sakit nie dia datang tidak boleh diduga kan
                               kita kena redha jer..apa2 pun alhamdulilah aku sihat :D harggggggggggggg , for thid today
                               mmg tak boleh aku ingat accident tadi sebaik allah lindung mak , kakak , nenek , pussy n                     
                              aku.alhamdulilah ..kalau tak mmg mati katak kita org..kereta da langgar pokok n keta       masukdalam longkang besar..perghhhh menjerit aku n semua da la aku ddk seat depan tercungap2 aku di               buatnya hampir mama nak tercampak kt cermin depan tue sebaik aku tahan n sebaik jugk aku x panic kalau tak mama ng aku sekali tercampak kt cermin tue takboleh aku cerita dekat sini pjg2 penat nk menaip nyer tapi ada la abg polis tue menolong kita org tue kalau tak ngn mama """""""""""""""""""""""""""""" hurmm alamat nyer entah kemana la jasad kita org pergi ..da la hujan lebat ngn pertir kilat semua cukup la..aku dekat situ rasa boleh jd supergirl la seriously weii aku dduk kt luar tue lari kt highway pergi mintak tolng da tak nampak ngn hujan lebat..alhamdulilah aku pun selamat n keluarga aku..malam tue pulak boleh pulak mama was sick again ya allah  tuhanku macam2 dugaan kami dapat aku redha n pasrah sajer apa yg berlaku tapi tadi kalau betul2 mama tercampak kt cermin depan tue mmg aku tak kan maaf kan diri aku nie..sebaik aku selamat kan mama dulu biar la diri aku yg tercampak kt cermin tue biar keluarga aku selamat dulu..:) aku kemudian laa..hari ini mmg aku trauma la tapi aku heran kenapa aku leh pegang tgn mama n aku keluarga x cedera lngsung..kenapa ek ? kereta pun teruk kena..takpe lajanji aku n keluarga aku selmat n x cedera pun..alhamdulilah..:) 


THATS ALL FOR TODAY ;D NEXT WEEK NK EXAM YG PENTING SGT I HOPE I CAN DO IT AND LULUS AMIN..
PRAY FOR ME K :)