animation effects

Monday, January 23, 2012

Assalammualaikum ,

Salam satu malaysia :) , fuh seriously it's been long a time i'm not updating my blog.
miss you babe .how r you my friend blogspot or they more comfortable call blogger right ? i hope u will
be okay there.So i want to start with my story about my school.First time memang tak best i'm feeling scare , nervous
n semuala i don't know why?.but i'm just be my self.;) for this year i hope i can get the best result in my exam n i'll my best i do not mind what will happen i akan tetap tak kan putus asa bak kata pepatah melayu  ialah orang yang berhenti tidak akan

menang dan orang yang menang tidak akan berhenti . So start from now i will change my life i lebih kan study daripada 
wasting the time.tula kadang2 tak on9 fb n twitter smpai 4 hari atau 5 hari , aku nak concentrate my study aku tak nak jadi
tasya yang dulu i'm a bad girl , lazy girl n semua laa i cannot write long-term this is my privasi.


Now my class it's better than last year yelaa tahun lepas i was so bored n i hate my teacher's n my friends 
they all are so suck n fuck i hate them very much.suka makan kawan n game kawan itu ke nama kawan erggg
So finally , i had my bff is amira si nenek tua tu yang suka buat aku gaduh dengan dia hari-hari bagi aku
scold n angry nanti tua tau muka aku jahat la diaa but she's quite cute n kind .she can making me happy n hari2

boleh teman kan pergi tandas kan mira isn't right ? haha..i love her very much n bdk2 lain dekat kelas tue
semua baik belaka mereka sporting n cikgu pun alhamdulillah semua nyer ok bagi kerja skola yg banyak that's exactly
what i want , i do not mind if teacher's want to give more homework itu tanggungjawab seorang pelajar kan so byk latihan
byklaa ilmu.:) about the tuition i'm still confuse n blurr aku tak tahu nk tuittion dekat mana actually .tunas tue kurang elok
n maybe aku tak uncomfortable.next week i'll start my class with mandy.yess finally teacher aku balik yang ajar
aku dah biasa la dengan dia , she can teach the good n i'm truly understand what was she teached.dia boleh memberi aku
semangat kembali aku yakin aku akan berjaya kalau tuition dengan mandy n i'm promise i'll never ever sakit hati u lagi
seperti dulu n i'm not lazy girl now..:)

Now  i want to write about my family , keluarga disini sihat alhamdulillah.We'll just waiting for the small baby my nephew

of the future.and finally alhamdulillah kami dah berbaik semula so we close and closer day by day.We shared everything
together till' now .my life now were completely by my family , cousin , friends in school.macam mana boleh berbaik ? this our's secret..;) tak lama lagi 5/2 hari it's my birthday i hope i will get more present n more wishes from u all hadiah dia nanti
I'll show u k i'm promise.
And that's all for today.if i have the free time insyaallah aku akan share apa yang aku feel 
k my miss blogger i will post it later.bye n assalamualaikum