animation effects

Monday, January 2, 2012

Happy new year everyone ! :)



Assalamualaikum ! pejam celik pejam celik sekejap je dah 2012 dah ;) macam tak rasa pulak dah 2012
so yeah , bye2 2011 n hello to 2012 ..Alright saya nak mengucapkan selamat tahun baru untuk keluarga saya yg 
tersayang , sepupu2 or sedara2 , kawan baik saya n org2 yg saya mengenali sya..:) semoga allah memberkati 
,melindungi & merahamati kita.dan semoga thun nie jugak saya harap perjalananku yg membekalkan 1 keazaman yg berada di tahap yg tertinggi.persediaan dari segi fizikal dan mentaliti  the last one wishes is to have a new year and to be healthy everyone ;) ..For this year is very important for me ! i must to study hard n i will try the best for my family so doa kan
saya buat yg terbaik untuk tahun nie k ? erm i feel nervous right now.so let's talking about my holiday in malacca
wow ! pergi malacca mmg best but satu je yg buat tak bgs , ramai org erggh damn it itulah yg buat i'm feel bored n x berapa enjoy sangat bila nak masuk ni nak msuk tue semua nyer beratur panjang klu kjp takpe nie sampai 2/3 jam gila la..
i can't waiting for that it was wasting my time ..oh dear ! what stupidity nak tggu kt situ.ergg ~ tapi memang best gila kt sana

siap naik kereta sewa yg besar pe nama pun aku tak tahu pe.haha..rasa rindu je kt malacca tue siap bawak pussy cat lak tu
dia pun pndai gy melancong tau walaupun it just a little cat :) tak boleh lupa kenangan paling indah tue :) 2011 banyak aku mengalami kenangan pahit dari manis ..aku harap sgt thun ni boleh memgembirakan aku dan result aku yg terbaik punya
Harinii , terasa rindu pulak dekat arwah atuk :( dah 4 bulan arwah atuk meninggal rindu sgt kt atuk al-fatihah..
And hari ni mesti last updating blog for this month i will busy with my study , tuition n a lot of things i need to do..
so my blogger babe bila aku free aku akn update u k :) don't worry i'll never forgetting you oh yeah ! i didn't show u my picture in malacca right ? so i'm gonna post it later..

So , that's all for today i want to write i have no idea..:) bye-bye