animation effects

Tuesday, May 31, 2011

Finally i got it 


Wow , lama aku tak update blog kan.Biasa la busy skit hahaha..Mana nyer tak busy dengan exam lagiii
pening kepala otak aku pastu ,  Da blog tak boleh bukak , please confirm your e-mail apa benda la shitt nie -_- '
Takut je aku kena block..:>


K.Haritu exam not bad la . But Sejarah fuckin ' bad. Susah gilaa ~ Er takpe aku redha jer..Sekarang tengah
tunggu result but lepas cuti sekolah la . Now im holiday for 2 weeks :) yahoooo ! k bye exam hello school holidays


Oh yeah ! before i start school holidays , i have a lot of problems with fucking girl :P , Kau nak tahu First time aku gaduh dekat sekolah sebab mulut ke mulut . Mother fuck u miera Boleh pulak mira nie buat hal , hey ! i never disturb the people except the people disturb me you must know it.Aduh ! kenangan paling malu bagi aku , sebaik cikgu disiplin back up aku , kalau tak mampus aku kena panggil mak bapak dont make the mistake..Omg ! i have a luck thats time , Sampai mira tue berdarah bibir dia kena tumbuk dengan aku , aku tak sedah apa yang aku buat I'm so sorry Sape suruh tampar muka aku dulu fuck.Dia la salah tiba2 jer tampar muka aku..Ishh ~ What the hell this girl harap je kelas 'A' tapii akal takde..But i very proud with my cousin dia koyak tudung si mira tu gila-2 laa...Wow ! common and then all my friends continued to beat her yeah serve u right bitch.                           Pastu dia ajak repeat aku tak nak la aku malas Malu laa wei , aku bukan nyer orang macam tue k ;) , K yang hanis nie tiba-2 tak tahu apa-apa masuk campur da kena bahan ngn kwn-2 aku , menangis lak dia . Dia panggil kakak dia yang orang yang tak berpelajaran and orang yang bodoh sekali aku pernah jumpa bawak sampai 4 org sebab adik dia kena bahan n aku nie gangster WTF YOU I'M GANGSTER WEI "  aku tak pernah beat orang secara tiba-2 malu laa sikit umur da 28 thun ada ank 1 malu laa nak masuk campur hal budak-2 .Dengan pakaian ko macam kt pasar malam tak pastu dengan biadap dengan cikgu semua cukup datang secara gangster fuck la ko , ko pikir aku takut ke ar sial..You know what she told me her is gangster pandan indah , hahahahahahahhahahah..Punya malu oh yeah kebetulan beg aku koyak lebak tula dia cakap aku gangster..hahaha..Cikgu pun cakap yang dia nie orang yang tak berpelajaran..:) malu aku kalau jadi dia , How about hanis ? : hanis i never forgive u di dunia n akhirat kau takkan hidup selamat buat kawan kau macam tue..Remembered it , you'r not my friends anymore..:} sampai cikgu disiplin kena advise dengan bapak aku , Terus pakai-pakaian smart..ahhahaha.Forget it..I dont want to remembered.


Now , i happy with my life now I hope i dont have a problem anymore.please dont return it..:(
Alright ! i want to be rich girls in this country..haha..I should study hard..:) keep it up..Now it's too late
Batal i da panggil , hehe..bye night my lovely diary..muah.muah.




By : TasyaNaby .