animation effects

Friday, June 10, 2011

Hello ! i already highlight my hair n cut 

Hello , Miss blogger how are u beb ? Wow 2 weeks holiday apa macam ar ? hehe..Now , aku buat rambut baru ~ 
Do u want to see my new hair :) 

Tudiaa ~ New hair siap highlights sekali tau , cntk x ..haha..( Da gila da aku ) Okey ! before i did this hair
Macam masalah , i very nervous when she want to cut my hair n highlights..Sebaik , she know how to cut my hair
if her dont know , siap la..Menangis aku tau penat-penat aku thinking until cant slept , jadi lain lak..But , alhamdulilah 
Takde pape yang berlaku :) , Okey ! cuti 2 weeks nie very funckin bored i dont know what i need to do yet  , Folio
geo also i haven't finished yet , Separuh je da siap..Ok la tu pada tak  buat..Alright ~ i got to go now..bye-bye..Sorry yer kalau tulis entah pape hehe..bye my syang..


By : Tasya Naby