animation effects

Thursday, July 28, 2011

                                                           Hey-Hey-Hey-Hey


Hello , Blogger lama dah tak update n bagi tahu kan about me. ! pejam celik pejam celik da nak puasa kan..
Kejap je sekrang kan..tinggal 4 hari cmtue je la kan..Tak sabar-2..K about my  result mid-years  was failed..:(
Im very miss my blogger n fb..Lama dah tak macam dulu  , aku da tak suka tabit cm tue da..hehe..:) 



                                                        ________________________________


Hidup aku still same never changed , My hobby every saturday , aku pergi main badminton with my family but now
i cant played badminton , kan nak puasa da ..Kena sembayang terawih kan..:) Kawan-2 aku dekat sekolah semua nyer bullshit   n damn..Benci gilaa ~ Takpe la lantak korang la nak kata apa tentang aku..Sikit aku tak sedih or nak kecik hati yer ..
Mampus korang la wei , Nama kwn-2 yg sial seperti mereka nie  first : Han** , Ai** , Gemuk sial nie * Syak*** n others..
Itu la jin-2 yg talam dua muka..Makan kwn sendiri..Oke ! Satu pompuan gila nie dia add cousin aku tpi dia kata cousin aku 
mcm-2 dia tak tahu dia tue da la gemuk  n bodo nk ckp org lak , diri sendiri tak betul kutuk org lak..Fb dia , dayah hidayah
thats it..This is all about my school..How about my tuituon ? K tuition agak ok alhamdullilah semua nyer ok..Belajar aku pun
da boleh..:) 


                                                         ________________________________


Actually , esok nak kena pergi beli baju ..Tapi aku tak tahu nak pakai baju apa laa kali nie , semua baju aku da ada ..hurmm !
Tkape klu esok ada yg best i'll show u yer blog if i have a time ..:) Thats all i want to write today tak best kan..hehe..
Out dulu yer..Bye-2