animation effects

Friday, August 5, 2011

SELAMAT BERPUASA !

Hye my blogger darling ! Sory dah lama tak main dgn kau lg kan blog..Allamdullilah allah pjg kan umur kita 
semua untuk berpuasa di tahun ini..Di bulan puasa yg mulia perbayankkan la ibadah n doa yer , insyaallah
akan termakbul doa kita..Oh yer ! tahun nie kita puasa panas la kan ? hurm ~ takpe takkisah pun :) di bulan
puasa nie mcam-mcm dugaan yg aku dapat ..Tapi takpe ! aku terima seadanya..Pejam celik pejm celik da 4 hari 
kita semua berpuasa kan tinggl 26 hari shje kan..Bersabar laa ~  kita raya pun 30 ogos right ? huuu mmg cepat 
sekrg nie tak sedar pun da masuk bulan 8 kan..!!!

                                                    _______________________________________

Oke ! di bulan puasa nie dugaan yg aku dapat sebenarnya tak la bayank mana pun , tapi baru 2 hari puasa da 
aku cirit-birit n muntah..Errrr ~ Geramnyerrrrrr..baru tak nak ponteng puasa thun nie daa jadi macam tue..erm !
maybe , perut aku terkejut kut ? hahaha..Sewel la..Hurm ! bulan 8 nie jugak la ada ujian test di sekolah ku..
arrrrrrrr ~~~ Nak mati da aku dgr ..'Ya allah luluskan ujian ku nie ' amin..dan juga peperiksaan thun aku..amin-2..
Actually , im not ready for my exam :(..But i try n force my self  to ready for  this exam..i don care what the people gonna 
 said about me..not ur bussiness..Mid-year exam teruk sgt smpai aku tk nk tgk result aku pun..urmm !
aku harap tak kan jadi lagi seperti dulu..but the people said , im a little stubborn..yeker? Degil macm mana tue ? hehe
Harr ~ apa nak cakap nie..Ya allah ! i had no idea what i want to said.ermmm !  oo about prefect aku da mcm tak heran laa aku da fed up sgt..Rasa sedih pun ada jugak ttg pelajaran nie...Pada aku fikir pjg2 , baik aku makan byk-2 lg bagus kan ? ..Alright ! i got to go now..Thats all what i want to write..:) Thanks for the reading..Papai ~~ 

Tasya naby ~~